Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Sıkça Sorulan Sorular

İç giyim ürünümü değiştirebilir miyim?

Kullanım olmasa da, hijyen kuralları nedeniyle iç giyim ürünlerinde değişim yapılamamaktadır.

Sorun yaşadığım bir ürünü geri getirebilir miyim?

Ürünlerimizin garanti süresi 2 yıldır. Mağazalarımızdan satın aldığınız bir ürünü, bu süre içinde istediğiniz bir Kiğılı mağazasına getirebilir, incelenmesi için teslim edebilirsiniz.

Sorun yaşadığım ürüne değişim kararı çıktı ne yapabilirim?

Bırakmış olduğunuz mağazadan değişim işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Mağazadan satın alınan ürün adrese kargo yapılabilir mi ?

Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürünler için istediğiniz adrese ücretsiz şekilde kargo imkanınız bulunmaktadır.

İnternetten veya farklı mağazadan satın alınan ürün her mağazada tadilat yapılabilir mi ?

Satın almış olduğunuz tüm Kiğılı ürünlerinin tadilat işlemlerini mağazalarımızdaki terzilerimize yaptırabilirsiniz.

Satın almış olduğum ürünün iadesini nasıl yaparım ?

Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürünün iadesini, fatura tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, sadece Kiğılı mağazalarımızdan yapabilirsiniz. İade işlemi için fatura ibrazı gerekmektedir ve ürün iade koşullarına uygun (giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş) olmalıdır. Ayrıca iç giyim ürünlerinde hijyenik koşullar nedeniyle iade yapılamamaktadır.

Satın almış olduğum ürünün değişimini nasıl yaparım?

Değerli Müşterimiz, satın almış olduğunuz ürünün değişimini fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, sadece Kiğılı mağazalarımızdan yapabilirsiniz. Değişim işlemi için fatura veya değişim kartı ibrazı gerekmektedir ve ürün değişim koşullarına uygun (giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş) olmalıdır. Ayrıca iç giyim ürünlerinde hijyenik koşullar nedeniyle değişim yapılamamaktadır.

Değişim karşılığında verilen "kredi çekimi" parçalı kullanabilir miyim?

Kredi çekleri parçalı yani bölünerek kullanılabilir.

Kiğılı fırsatlarından nasıl haberdar olabilirim?

Mağazalarımızda kasada Kiğılı Üyeliği oluşturularak anında SMS onayı ile Kiğılı fırsatlarından yararlanabilir ve bildirim almaya başlayabilirsiniz.

Kiğılı elektronik iletileri paylasim veri tabanindan nasıl çıkarım?

Çıkmak için KGL yazip 2454'e ücretsiz SMS göndermeniz yeterlidir.

Gift Kart Kullanım Koşulları Nelerdir?

Gift kartları kullanırken isterseniz tek seferde, isterseniz parçalı olarak istediğiniz tutarda kullanım yapabilmektesiniz. Ürün değişim-iade koşulları için kartınızı saklamanız önerilir.

Hediye Çeklerimi parçalayarak kullanabilir miyim?

Hediye Çekleri maalesef tek seferde kullanılmaktadır.

İnternetten aldığım ürünleri mağazalarda iade-değişim işlemlerimi nasıl yapabilirim?

Değişim işlemlerinizi sadece Kiğılı mağazalarımızdan yapabilirsiniz, iade işlemlerinizi ise sadece kigili.com sitesinden yapabilirsiniz. Private shopping sitelerinden aldıysanız (örnek: Trendyol, N11..) işlemlerinizi private shopping sitesinden gerçekleştirebilirsiniz.

İnternetten satın aldığım Kiğılı ürününü mağazalarda incelemeye bırakabilir miyim?

İnternet üzerinden yapılan alışverişlerin inceleme işlemlerini maalesef mağazalardan gerçekleştiremiyoruz.

Kiğılı Müşteri Hizmetleri | Kiğılı Çözüm Merkezi