İç giyim ürünümü değiştirebilir miyim?
Hijyen kuralları gereği, iç giyim ürünlerinde değişim işlemi gerçekleştirilememektedir.
Sorun yaşadığım bir ürünü geri getirebilir miyim?
Ürünlerimizin inceleme süresi 2 yıldır. Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünü, bu süre içinde herhangi bir KİĞILI mağazasına getirerek inceleme talebinde bulunabilirsiniz.
Sorun yaşadığım ürüne değişim kararı çıktı ne yapabilirim?
Değişim kararı verilen ürünü, ürünü teslim ettiğiniz KİĞILI mağazasından değişim işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Mağazadan satın alınan ürün adrese kargo yapılabilir mi ?
Mağazalarımızdan satın alınan ürünler için, istediğiniz adrese ücretsiz kargo imkânı sunulmaktadır.
İnternetten veya farklı mağazadan satın alınan ürün her mağazada tadilat yapılabilir mi ?
Satın alınan tüm KİĞILI ürünlerinin tadilat işlemleri, fatura ibrazı ile mağazalarımızdaki terziler tarafından ücretsiz olarak gerçekleştirilmektedir.
Satın almış olduğum ürünün iadesini nasıl yaparım ?
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin iadesi, fatura tarihinden itibaren 14 gün içinde yalnızca KİĞILI mağazalarımızdan yapılabilmektedir. İade işlemi için fatura ibrazı zorunludur. Ürünlerin iade koşullarına uygun olması gerekmektedir; yani giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş olmalıdır. Hijyen kuralları gereği iç giyim ürünlerinde iade kabul edilmemektedir.
Satın almış olduğum ürünün değişimini nasıl yaparım?
Satın aldığınız ürünün değişimini, fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde yalnızca KİĞILI mağazalarımızdan gerçekleştirebilirsiniz. Değişim işlemi için fatura veya değişim kartı ibrazı gerekmektedir. Ürünün, değişim koşullarına uygun olması (giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş) zorunludur. Hijyen nedenleriyle iç giyim ürünlerinde değişim yapılamamaktadır.
Değişim karşılığında verilen "kredi çekimi" parçalı kullanabilir miyim?
Değişim karşılığında verilen kredi çekleri, parçalı yani bölünerek kullanılabilir.
Kiğılı fırsatlarından nasıl haberdar olabilirim?
Mağazalarımızda kasada Kiğılı üyeliği oluşturduğunuzda, anında SMS onayı ile Kiğılı fırsatlarından yararlanabilir ve kampanya bildirimlerini almaya başlayabilirsiniz.
Kiğılı elektronik iletileri paylasim veri tabanindan nasıl çıkarım?
Elektronik iletiler paylaşım veri tabanından çıkmak için, KGL yazıp 2454 numarasına ücretsiz SMS gönderebilirsiniz. Ayrıca, https://www.kigili.com/pages/internet-sitesi-ziyaretci-ve-musteri-aydinlatma-metni sayfasında yer alan KVKK aydınlatma başvuru formunu doldurarak da talebinizi iletebilirsiniz.
Gift Kart Kullanım Koşulları Nelerdir?
Gift Kartlar tek seferde veya parçalı olarak, istediğiniz tutarda kullanılabilir. Ürün değişim ve iade işlemleri için kartınızı saklamanız önemle tavsiye edilir.
Hediye Çeklerimi parçalayarak kullanabilir miyim?
Hediye çekleri tek seferde kullanılmakta olup parçalı (bölünerek) kullanım yapılamamaktadır.
İnternetten aldığım ürünleri mağazalarda iade-değişim işlemlerimi nasıl yapabilirim?
İnternetten (kigili.com) satın aldığınız ürünlerin değişim işlemleri yalnızca KİĞILI mağazalarımızda yapılabilir. İade işlemleri ise sadece kigili.com sitesi üzerinden gerçekleştirilmektedir. Market Place platformlarından (örneğin Trendyol, Hepsiburada vb.) yapılan alışverişlerde iade işlemleriniz ilgili platform üzerinden yapılmalıdır.
İnternetten satın aldığım Kiğılı ürününü mağazalarda incelemeye bırakabilir miyim?
İnternet üzerinden yapılan alışverişlere ait ürünlerin inceleme işlemleri maalesef mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.
