Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Sıkça Sorulan Sorular

Sitenizde satılan ürünler %100 orjinal mi?

Kigili.com KİĞILI markasının resmi satış sitesidir. Tüm ürünlerimiz orijinaldir.

Aldığım ürünler için mağazalarınızda ücretsiz tadilat hizmeti alabilir miyim?

Satın almış olduğunuz ürünleri mağazalarımızda ücretsiz tadilat yaptırabilirsiniz.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dâhil midir?

Kigili.com üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan ziyaretçi olarak sipariş oluşturabilirsiniz. Ancak üye olduğunuzda siparişiniz sonrasındaki süreçleri daha kolay takip etmektesiniz.

Siparişi tamamladıktan sonra sipariş içinde değişiklik yapabilir miyim?

Sipariş oluşturulduktan sonra, sipariş içerisinde değişim işlemi yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edip, yeniden sipariş oluşturabilirsiniz ya da siparişiniz tarafınıza ulaştıktan sonra değişim işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz ?

Yurtdışı gönderimlerimiz kısa bir süre sonra başlayacaktır.

Ürünler ne zaman elime ulaşır?

Siparişiniz, tedarik ve kargo süresi olarak, 1-7 iş günü (kampanya ve özel günler hariç) içerisinde kargo firmasına teslim edilmektedir.

Satın aldığım ürün bana nasıl gönderilecek?

Siparişiniz için öncelikle stok kontrolü yapılmaktadır. Stok durumuna göre, siparişiniz E-ticaret Operasyon Merkezimiz ya da mağazalarımızdan tek kargoyla ya da ayrı ayrı kargolarla gönderilmektedir. Ürünleriniz özel Kiğılı kargo poşetleri veya koli kutuları ile gönderilmektedir. (Gamboç gönderimimiz bulunmamaktadır.)

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında yeni adres ekleyebilir ve kayıtlı adreslerinizden birini kullanabilirsiniz.

"Mağazadan teslim al" nasıl olmaktadır?

Siparişinizi tamamladıktan sonra adres seçiminde ürününüzü hangi mağazadan teslim almak istediğinizi seçebilirsiniz. Ürününüz mağazaya teslim edildikten sonra sms ile bilgilendirme yapılacaktır. Mağazamızdan ürününüzü fatura ibrazı ile teslim alabilirsiniz.

Satın almış olduğum ürünün değişimini nasıl yaparım?

Kigili.com'dan satın almış olduğunuz ürünün değişimini fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, sadece Kiğılı mağazalarımızdan yapabilirsiniz. Kigili.com sitesinden üzerinden değişim işlemi yapılamamaktadır. Değişim işlemi için fatura veya değişim kartı ibrazı gerekmektedir ve ürün değişim koşullarına uygun (giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş) olmalıdır. Ayrıca iç giyim ürünlerinde hijyenik koşullar nedeniyle değişim yapılamamaktadır.

Satın almış olduğum ürünün iadesini nasıl yaparım?

Kigili.com'dan satın almış olduğunuz ürünün iadesini fatura tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, "Hesabım/Siparişlerim" başlığımızdan “Kolay İade” ile yapabilirsiniz. Bu süresinin aşılması durumunda ise ürününüzü, talebinizi açıkça belirterek 12 ay süreyle E-ticaret Lojistik Merkezimize gönderebilirsiniz. Mağazalarımızdan iade yapılamamaktadır. İade işlemi için ürününüz faturası ile birlikte gönderilmelidir ve ürün iade koşullarına uygun (giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş) olmalıdır. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra iade işlemleriniz başlayacak, ödemeniz anlaşmalı olduğunuz bankaya bağlı olarak tarafınıza kısa sürede iade edilecektir

İade etme süresi kaç gündür?

Cayma Hakkı kapsamında, kigili.com'dan satın almış olduğunuz ürünü iade etmek isterseniz, "Hesabım/Siparişlerim" başlığımızdan “Kolay İade” ile koşulsuz 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Cayma süresinin aşılması durumunda ise, 12 ay süreyle ürünün giyilmemiş, kullanılmamış ve tadilat görmemiş olması şartıyla talebinizi açıkça belirterek E-ticaret Lojistik Merkezimize gönderebilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

Kigili.com'da kabul edilen iade talepleri 3 iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir. Bankanın yoğunluğuna göre 10 iş günü içerisinde kredi kartınıza geri ödeme yapılmaktadır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır. Taksitli satışlarda geri ödemeler taksitlendirilerek yapılmaktadır.

Taksitli yapılan alışverişin iadesi nasıl yapılır?

Taksitli ödeme seçeneğiyle yapılan alışverişlerde ilgili tutar kredi kartınıza iade edilir. Bankanız tarafından iadenizin geri ödenmesi taksitli olarak kartınıza yapılır.

İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Ürünlerinizi karşı ödemeli olarak, "UPS Kargo" ile V6X898 Kiğılı hesap koduyla ücretsiz gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile yapılan gönderim ücretlerinin ise müşteri tarafından ödenmesi gerekmektedir.

kigili.com'daki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Kigili.com'a üye olurken "kampanyalardan haberdar olmak istiyorum" kutucuğunu tıklamanız yeterlidir.

Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve açılan sayfadaki kutuya sistemimize üye olduğunuz e-mail adresinizi yazmanız yeterlidir. Kigili.com tarafından e-mail hesabınıza gönderilen e-mail'deki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için onlinedestek@kigili.com.tr adresine üyeliğinizi iptal etmek istediğinizi bildiren bir mail yollamanız yeterlidir.

Tarafıma gönderilen indirim kodunu nasıl kullanabilirim?

"İndirim Kodu" alanına indirim kodunu yazmanız gerekmektedir. Her alışverişte koşulların sağlanması durumunda sadece bir tane indirim kodu kullanılabilmektedir. İndirim kodları birleştirilemez.

Kiğılı puanlarımı kullanabilir miyim?

Kiğılı puanları ne yazık ki kigili.com'da geçerli değildir.

Kiğılı Müşteri Hizmetleri | Kiğılı Çözüm Merkezi